Informace o pracovním místě
- Příjem objednávek a plánů potřeb od zákazníků a následné zadávání do
informačního systému
- Potvrzení přijetí objednávek zákazníkům
- Ověřování chybějícího výrobního materiálu v informačním systému a spolupráce s
logistikou a výrobou
- Kontrola disponibility materiálu, ověřování výrobních kapacit a následné včasné
uvolnění zakázek do výroby
- Předávání veškerých informací mezi zákazníky a společností, předávání jejich
požadavků, reklamací, stížností apod. k vyřízení odpovědnými zaměstnanci
společnosti
- SŠ vzdělání
- Znalost AJ - mírně pokročilá úroveň
- Uživatelská znalost MS Office (SAP výhodou)
- Samostatnost, flexibilita, odolnost vůči stresu a pozitivní myšlení
- Mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti a odpovědnosti zastávané pracovní
pozice
- Uchazeči bez odborné praxe poskytneme odpovídající zaškolení
- Možnost využít bezplatnou firemní dopravu z Brna
- Stravenkový paušál
- Kurzy angličtiny v pracovní době s rodilým mluvčím
- Možnost Home office po zkušební době 2 dny v týdnu
- Čtvrtletní bonusy
- Nástup dle domluvy
Mzda: | 30 500 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Pohořelice |