Informace o pracovním místě
U nás v HR to žije. Každý den je jiný, ale jedno zůstává stejné - potřebujeme spolehlivou podporu v administrativě. Máš rád/a pořádek v dokumentech a práci s lidmi? Hledáš si práci na půl úvazek? Pak je tato pozice přesně pro tebe.
NÁPLŇ PRÁCE
• administrativní podpora personální agendy a HR procesů
• kompletace a ukládání pracovněprávní dokumentace do systému
• běžná kancelářská agenda (tisk, skenování, evidence a odesílání dokumentů, správa pošty)
• koordinace a administrativní zajištění pohovorů na pobočce
• zkušenost z administrativy nebo HR
• výborné organizační schopnosti a smysl pro detail
• pečlivost a zodpovědný přístup
• časovou flexibilitu cca 20 h týdně
• práce na poloviční úvazek
• nástupní mzda 17 000 Kč
• osobní ohodnocení 3 000 Kč měsíčně
• firemní notebook a mobilní telefon
• podpora v zaučení a přátelské prostředí
• možnost osobního i profesního růstu
Pošli nám svůj životopis a pár vět o sobě. Ozveme se ti co nejdříve a domluvíme se na osobním setkání.
| pracoviště: | Plzeň, Plzeň |
| NástupNástup: | Dle domluvy |
| Mzda: | 17 000 - 20 000 Kč/měs. |
| Počet míst: | 1 |
| Úvazek: | Zkrácený |
| Min. vzdělání: | Vyučen |
| Firma: | Manuvia, a. s., organizační složka |
| Zadavatel: | Denisa Klabačková |
| Lokalita: | Plzeň |
| Zavolat: | Zobrazit kontakt |
|
|


