Informace o pracovním místě
Chcete pracovat ve firmě, ve které dostanete důvěru a ve které budete moci projevit samostatnost?
Zvládnete si sami zorganizovat práci rychle a efektivně?
Vyhovuje Vám mít v práci jasně stanovená pravidla a přesné zadání?
Komunikujete rádi s kolegy a kolegyněmi napříč odděleními?
Těší Vás, když můžete svou prací přispět k dobrému výsledku celého týmu?
Máte za sebou prokazatelné výsledky, které se dají ověřit (práce, praxe)?
Pokud Vaše odpovědi zní ANO, hledáme právě Vás!
Co bude Vaší pracovní náplní?
- udržování pořádku ve skladu (optická kontrola úložných míst ve výrobní hale),
- inventury a udržování skladových zásob drobných dílů (vodiče, svorky atd.),
- objednávání materiálu přes informační systém,
- zapisování termínů dodání materiálu do objednávek,
- zaskladňování přijatého materiálu,
- výdej materiálu na zakázky dle požadavků v informačním systému (PC, tablet, čtečka),
- urgence včas nedodaného zboží,
- vyhledávání alternativních dodavatelů,
- reklamace nesprávného dodání materiálu,
- komunikace s elektromontéry.
Výsledkem Vaší práce bude ušetřený čas pro oddělení nákupu a projektů – úspěšně dokončené úkoly, které se odrazí v efektivním průběhu zakázky.
Co Vás čeká:
Budete pracovat v perspektivní oblasti průmyslové automatizace, v sídle společnosti v moderní a klimatizované budově v Plzni nedaleko nákupního centra Olympia. Jsme středně velká firma a díky tomu budete mít možnost pracovat v rozsáhlejší oblasti na různorodějších úkolech, než by tomu bylo ve velké firmě.
Na pracovišti pěstujeme velmi kolegiální a přátelské vztahy. Na začátku Vás důkladně zaškolíme a kvalita Vašich pracovních výsledků se odrazí na fungování celé společnosti a také na Vaší odměně. Když ukážete, co ve Vás je, dostanete možnost růst a plně Vás v tom podpoříme.
Nejsme žádná montovna, osobnost člověka je pro nás důležitá.
Troufáte se k nám přidat? Pokud ano, pošlete nám svůj životopis a určitě se Vám ozveme.
Těšíme se na Vás!
Co Vám nesmí chybět:
- středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou,
- pečlivost a komunikativnost,
- uživatelská znalost práce s PC – Microsoft Office,
- NJ nebo AJ – základní znalost výhodou.
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci v jednosměnném provozu,
- týmové odměny za kvalitně a včas odvedenou práci,
- příspěvek na stravování,
- příspěvek na dopravu, pokud bydlíte více než 10 km od Plzně,
- dovolenou v rozsahu 5 týdnů,
- možnost napracovat si hodiny,
- pracovní oblečení a obuv,
- občerstvení na pracovišti,
- firemní akce,
- vzdělávací kurzy a školení.
| pracoviště: | Plzeň, Nepomucká 1355/261, Plzeň |
| NástupNástup: | 01.12.2025 |
| Mzda: | 30 000 - 33 000 Kč/měs. |
| Počet míst: | 1 |
| Úvazek: | Plný |
| Vhodné i pro: | Absolventi |
| Min. vzdělání: | Vyučen |
| Firma: | INTERSOFT - Automation s.r.o. |
| Zadavatel: | Marie Chmelíková |
| Lokalita: | Plzeň |
|
|


