Informace o pracovním místě
Do naší personální agentury hledáme samostatného, flexibilního, pečlivého a spolehlivého kolegu/kolegyni s komunikačním a organizačním talentem a schopností přicházet s novými nápady. Uvítáme proaktivním a klientsky orientovaný přístup, schopnost efektivní práce, s uměním řešit problémy a poradit si operativně i s více úkoly najednou.
• administrativní podpora kanceláře personální agentury
• komplexní zpracování personální agendy, tj. vznik, průběh a ukončení pracovního poměru
• administrativní podpora při náboru nových zaměstnanců, tj. inzerce, aktivní vyhledávání uchazečů, plánování pohovorů
• vedení personální administrativy, tj. vedení pracovně právní dokumentace, vedení osobních složek zaměstnanců, aj.
• komunikace s obchodními partnery/klienty
• práce v MSExcel, MSWord
• ukončené SŠ vzdělání
• praxe v oblasti administrativy a personalistiky
•. praxe v oblasti personalistiky výhodou
• pečlivost
• důslednost
• spolehlivost a samostatnost
• loajalitu
• řiď. pr. sk. B
• dlouhodobý hlavní pracovní poměr u stabilní společnosti
• volné víkendy
• práce přímo v centru Plzně na lukrativní adrese
• příjemný malý kolektiv
• nástup ihned nebo dle domluvy
pracoviště: | Plzeň, náměstí Republi..., Plzeň |
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | 15 000.0 - 24 000.0 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | futurel s.r.o. |
Zadavatel: | Karolina Fric |
Lokalita: | Plzeň |
![]() |