Fajn Brigády

„Od první brigády k práci snů"

Nabídka z portálu www.fajn-brigady.cz

Profil firmy    Další pozice

HR Data & Process Coordinator s AJ

ODPOVĚDĚT >>
Máš šanci
Zatím několik zájemců

Pro našeho klienta, společnost, která je předním světovým výrobcem rotačních elektrických strojů a řešení pro energetický sektor. Se svou více než 140letou historií a sídlem ve Velké Británii působí na globálním trhu, přičemž důraz klade na inovace, technickou kvalitu a spolehlivost svých produktů.
V České republice má silné zastoupení v Plzni, kde se nachází výrobní závod zaměřený na vývoj, výrobu a servis generátorů a další elektro-rotační techniky pro zákazníky z energetiky, průmyslu a dopravy. Společnost je známá svou stabilitou, profesionálním přístupem a podporou odborného růstu svých zaměstnanců.
Práce v této společnosti znamená stát se součástí mezinárodního týmu odborníků, kteří přispívají k zajištění energetické bezpečnosti a udržitelnosti po celém světě.

V této roli budete odpovědní za provádění více HR procesů a podporu HR týmu napříč všemi kategoriemi HR služeb, včetně náboru, ukončování pracovního poměru, správy dat v Oracle, reportování, měření výkonu a dalších. Budete rozvíjet detailní, komplexní znalosti systémů a procesů HR operací společnosti. Tato role klade důraz na integritu dat a analýzu pro podporu klíčových HR rozhodnutí při poskytování podpory podle potřeby. Budete identifikovat a řešit provozní problémy a podporovat zlepšování procesů. Budete podporovat kulturu služeb, budovat efektivní vztahy a spolupracovat napříč interními týmy a dodavateli.

Hlavní odpovědnosti a kompetence:

• Zajištění hladkého chodu přidělených HR procesů
• Sledování výkonu služeb a spolupráce s externími dodavateli
• Aktivní zlepšování a zjednodušování HR procesů pro vyšší efektivitu a soulad s předpisy
• Poskytování kvalitní podpory zaměstnancům a HR týmům při řešení složitějších požadavků
• Důraz na přesnost, rychlost a kvalitu zpracovávaných dat a úkonů
• Budování dobrých vztahů napříč týmy díky dobré komunikaci a spolupráci
• Pravidelné rozšiřování znalostí v oblasti HR systémů a postupů
• Podpora dalších HR aktivit dle potřeby

Požadované charakteristiky:

• Předchozí zkušenosti v HR operacích, mzdách a benefitech nebo v oblasti globálních mobilitních služeb (výhodou)
• Silné zaměření na zákaznický servis se schopností předvídat potřeby spolupracovníů a vysokou mírou pohotovosti
• Samostatnost a schopnost pracovat nezávisle nebo jako součást týmu
• Schopnost činit uvážená rozhodnutí s důrazem na integritu, soulad a důvěrnost
• Motivovaný přístup ke kontinuálnímu zlepšování procesů a jejich zjednodušování
• Silné analytické a řešitelské schopnosti se schopností organizovat a analyzovat data
• Prokazatelné organizační dovednosti, smysl pro detail a přesnost
• Výborné písemné a verbální komunikační dovednosti v českém jazyce i v angličtině


Požadované kvalifikace:

• Bakalářský titul z akreditované univerzity nebo vysoké školy v příbuzném oboru (nebo středoškolské vzdělání + 4 roky praxe
• Minimálně 2 roky předchozí profesionální pracovní zkušenosti (včetně stáží)
• Jazykové požadavky: čeština, angličtina

• Flexibilní pracovní doba 37,5 hod
• Možnost občasné práce z domova
• Práce na 1 rok s možností prodloužení
• Stravenkový paušál 115 Kč/ den
• 5 týdnů dovolené
• Čtvrtletní prémie za plnění výrobních ukazatelů a pracovní výkon


pracoviště:Plzeň (Plzeň), Plzeň
Nástup:Dle domluvy
Mzda:35 000 - 37 000 Kč/měs.
Počet míst:1
Úvazek:Plný
vzdělání:Středoškolské

Firma:ADECCO spol. s r.o.
Zadavatel:Tereza Pavlíková
Lokalita:Plzeň
ID inzerátu: 4906596     Vloženo: 05.05.2025
ODPOVĚDĚT >>
Máš šanci
Zatím několik zájemců

Provozovatel portálu
Fajn skupina pracovních portálů s.r.o.
Janová 216
755 01
© Copyright 2025
Fajn-brigady.cz - denně aktuální
nabídka brigád z celé ČR i zahraničí