Informace o pracovním místě
Celosvětově známá společnost s pobočkou v Plzni přijme nového kolegu/kolegyni se znalostí němčiny a angličtiny do oddělení zákaznického servisu. Oba jazyky je nutné ovládat na komunikativní úrovni. Pozice je obsazována na plný úvazek s až třemi dny home office týdně.
Co na této pozici budete dělat:
Vyřizovat požadavky zákazníků týkající se doručování objednaného zboží (vratky, reklamace, atd.)
Komunikovat se zákazníky, dopravci, sklady, pojišťovnami
Související administrativu – zadávat data do interního systému, vyhledávat informace na internetu
Zajišťovat efektivní spolupráci se všemi stranami
Komunikativní úroveň němčiny a angličtiny
Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
Schopnost řešit nenadálé situace, samostatnost, trpělivost
Kompetitivní plat a benefity (roční bonus, příspěvky na penzijní připojištění, jazykové kurzy, 5 týdnů dovolené, lístky do kina a na kulturní/sportovní akce, poukázky na masáže, atd.)
Zaškolení a profesní růst
Možnost využívat 3x týdně home office
Zázemí stabilní společnosti, příjemný kolektiv
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | 35 000 - 40 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Plzeň |