Informace o pracovním místě
Přidejte se do naše týmu, který plní sny o vlastním bydlení. Jsme mladá, energetická firma, která se neustále rozrůstá. Zabýváme se pronájem s následnou správou bytu, prodejem a Správu budov. U nás to pronájmem nekončí. Jsme tak trochu jiná realitka. Co Vás u nás čeká? • Pozice rozdělena dvě části – 1. Osobní asistent jednatele společnosti při řízení pronájmů a prodejů (zadávání do programu), vyhledávání aktivních nabídek. 2. Asistent k vedoucí kanceláře – výpomoc při administrativě, výpomoc s prodejem nemovitostí • Naše nemovitosti vedeme v realitních programech, kde jednoduše vedeme nabídky nemovitostí i poptávky • Spolupráce s týmem • Různorodá práce, která Vás nikdy neomrzí
Co od Vás očekáváme? • Středoškolské vzdělání s maturitou • Uživatelská znalost práce na PC • Znalost AJ – možnost vylepšit si jazyk • Dobré komunikační dovednosti a reprezentativní vystupování • Samostatný, přirozeně organizační typ a týmový duch je pro nás obzvláště důležitý, protože hledáme parťáka!! • To ostatní vás rádi naučíme
Co nabízíme: • Časovou flexibilitu – začátek a konec pracovní doby • Možnost home office • Telefon Momentálně se kancelář nachází v Technické 7, Plzeň. Od února • Notebook i k vlastnímu použití • Dovolená 20 dní • Práce na ŽL • Vysoká fixní odměna + bonusový systém (procenta z provize) • Teambuildingy/společné akce
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 23 000 - 28 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Plzeň |