Informace o pracovním místě
Přidejte se do naše týmu, který plní sny o vlastním bydlení. Jsme mladá, energetická firma, která se neustále rozrůstá.
Zabýváme se pronájem s následnou správou bytu, prodejem a Správu budov. U nás to pronájmem nekončí. Jsme tak trochu jiná realitka.
Co Vás u nás čeká?
• Pozice rozdělena dvě části – 1. Osobní asistent jednatele společnosti při řízení pronájmů a prodejů (zadávání do programu), vyhledávání aktivních nabídek. 2. Asistent k vedoucí kanceláře – výpomoc při administrativě, výpomoc s prodejem nemovitostí
• Naše nemovitosti vedeme v realitních programech, kde jednoduše vedeme nabídky nemovitostí i poptávky
• Spolupráce s týmem
• Různorodá práce, která Vás nikdy neomrzí
Co od Vás očekáváme?
• Středoškolské vzdělání s maturitou
• Uživatelská znalost práce na PC
• Znalost AJ – možnost vylepšit si jazyk
• Dobré komunikační dovednosti a reprezentativní vystupování
• Samostatný, přirozeně organizační typ a týmový duch je pro nás obzvláště důležitý, protože hledáme parťáka!!
• To ostatní vás rádi naučíme
Co nabízíme:
• Časovou flexibilitu – začátek a konec pracovní doby
• Možnost home office
• Telefon
Momentálně se kancelář nachází v Technické 7, Plzeň. Od února
• Notebook i k vlastnímu použití
• Dovolená 20 dní
• Práce na ŽL
• Vysoká fixní odměna + bonusový systém (procenta z provize)
• Teambuildingy/společné akce
Mzda: | 23 000 - 28 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Plzeň |