Informace o pracovním místě
Ovládáte MS Office (Excel, Word) na profesionální úrovni? Pracujete pečlivě a svědomitě s orientací na dosažení kvalitních výsledků? Máte zkušenosti s obchodní administrativou nebo víte, že se vše dokážete rychle naučit? Máte prokazatelné výsledky z předchozích aktivit (škola, brigáda, práce)? Pokud jsou Vaše odpovědi ANO, budete pro nás skvělou posilou na pozici: Asistentka obchodního oddělení Vaší pracovní náplní bude: Zpracovávání běžné obchodní administrativy Zpracovávání nabídek v oblasti veřejných zakázek a jejich podání Zpracovávání reportů dle zadání aj. Výsledkem Vaší práce bude: Včas vyhledaná veřejná zakázka, zpracovaná a podaná nabídka Včas zajištěné požadované dokumenty, správně a včas evidované Včas odevzdaný report zpracovaný dle zadání a v požadované kvalitě
Co je nutností: Nadšení pro obchodní administrativu Znalost práce na počítači, hlavně MS Office – Excel, Word Máte ŘP sk. B – aktivní řidič
Co u nás získáte? Budete pracovat v super kolektivu pozitivně naladěných lidí Pracovní doba 8:00 – 16:30 s možností úpravy Příspěvek na stravování Mobilní telefon a notebook Zaučíme Vás v oblastech, kde se necítíte silní V případě, že se osvědčíte, je možná občasná práce z domova Pravidelná školení 5 týdnů dovolené
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>NástupNástup: | 01.01.2021 - |
Mzda: | 23 000 - 26 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Plzeň |