Informace o pracovním místě
- Procesní, dodavatelská a následně zákaznická kvalita - Komunikace se zákazníkem v rámci zákaznických reklamací - Správa zákaznických portálů a dokumentace - Zjišťování příčin a nápravných opatření reklamovaných dílů - Spolupráce s ostatními odděleními při zjišťování příčin a definování opatření - Příprava reportů reklamovaných výrobků pro zákazníka - Pravidelné reportování stavu reklamací, pomocí pravidelných zpráv a analýz
- SŠ/VŠ technického směru - Komunikativní znalost AJ podmínkou - Znalost technické dokumentace - Znalost práce na PC (MS Office) - ŘP sk. B – aktivní řidič, ochota cestovat na krátké služební cesty - Samostatnost - Schopnost týmové spolupráce, aktivní přístup - Zodpovědnost, organizační a komunikační schopnosti
- Zázemí stabilní nadnárodní výrobní společnosti - Práci v moderním pracovním prostředí - Zaškolení – pozice je vhodná i pro šikovné absolventy techniky s dobrou znalostí AJ - Odpovídající platové ohodnocení - Osobní ohodnocení – až 25% základního platu - 13. plat - Příspěvek na stravování - Příspěvek na dojíždění - Příspěvky na penzijní připojištění a životní pojištění - Příspěvek na sport, kulturu a zdraví - Finanční odměny za věrnost firmě - 5 týdnů dovolené a další
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Plzeň |