Informace o pracovním místě
Pečlivá organizace, přesnost a schopnost zvládat rychle se měnící situace – to jsou vlastnosti, které v logistiky a expedici hrají klíčovou roli. Práce zahrnuje koordinaci zásilek, komunikaci s dopravci a dohled nad tím, aby každý výrobek dorazil přesně tam, kde má být, ve správný čas a ve správném množství. * Administrativní zajištění expedice hotových výrobků
* Příjem výrobků třetích stran na sklad
* Kontrola dodávek podle dodacích listů a faktur
* Objednávání přepravy, komunikaci s dopravci a koordinaci nakládky
* Kontrola správného počtu expedovaných kusů a spolupráci při inventurách
* Revize dat v systému SAP (kmenová data, balicí instrukce, nastavení)
* Spolupráce s ostatními odděleními, zejména výrobou, plánováním a prodejem
* Středoškolské vzdělání
* Komunikativní znalost angličtiny
* Ochotu pracovat ve dvousměnném provozu
* Znalost práce s počítačem (SAP výhodou)
* Stravování: výběr z osmi teplých jídel včetně české i japonské kuchyně, zdravé varianty a polévky
* Volno: 25 dní dovolené
* Benefity: měsíční příspěvek do on-line benefitního systému (penzijní spoření, kultura, sport, wellness, atd.).
* MultiSport karta
* Moderní prostředí: čistá, klimatizovaná výroba s nejmodernějšími technologiemi
* Výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky
* Lokalita: Pardubice
| NástupNástup: | Ihned |
| Počet míst: | 1 |
| Úvazek: | Plný, Zkrácený |
| Min. vzdělání: | Základní |
| Firma: | Advantage Consulting, s.r.o. |
| Zadavatel: | Personální oddělení |
| Lokalita: | Pardubice |
|
|


