Informace o pracovním místě
Do našeho výkonného týmu v Generali České hledáme posilu na pozici asistenta/ky. Hlavní náplní bude organizace schůzek, komunikace s klienty a příprava podkladů pro zkušeného konzultanta. Práce je ideální pro někoho, kdo hledá jistotu, ale zároveň uvažuje do budoucna o profesním růstu – třeba i směrem k samostatné práci s klienty a vyšším výdělkům.
Po zapracování nabízíme možnost kariérního posunu na obchodně-klientskou pozici.
-Zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost
-Chuť učit se a rozvíjet se
- Základy práce na PC (Word, e-mail, vyhledávání)
- Výhodou: zkušenost s administrativou, zákaznickým servisem nebo obchodem
-Základy práce na PC (Word, e-mail, vyhledávání)
- Výhodou: zkušenost s administrativou, zákaznickým servisem nebo obchodem
- Čistý TR
- Minimálně SŠ s maturitou
-Fixní odměnu za asistentskou práci
-Možnost výrazného přivýdělku při zapojení do obchodních aktivit
-Jasnou kariérní cestu a mentoring
-Flexibilní pracovní dobu (po zaučení částečný home office)
-Fajn kolektiv a lidský přístup
pracoviště: | Olomouc, Olomouc |
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | Samuel Šiler |
Zadavatel: | Samuel Šiler |
Lokalita: | Olomouc |
Zavolat: | Zobrazit kontakt |