Informace o pracovním místě
Nástup možný ihned.
Vhodné pro OZP. Úvazek 20 - 30 hodin týdně.
Náplň práce: zajišťování chodu kanceláře a správy dokumentů. Pracovní doba: 7:00 - 13:00
Hlavní činnosti:
- Práce s dokumenty – zpracování, archivace, skenování a kopírování dokumentů.
- E-mailová a telefonická komunikace – vyřizování korespondence, komunikace se zákazníky
- Zadávání a kontrola dat – práce s databázemi, tabulkami a formuláři
Požadavky: Znalost práce na PC (MS Office, e-mail, databáze), dobré organizační schopnosti a pečlivost, komunikační dovednosti (telefon, e-mail)
Kontakt je možný POUZE e-mailem nebo telefonicky (Po - Pá 9:00 - 12:00).
pracoviště: | Červenka, Červenka |
NástupNástup: | 15.05.2025 |
Mzda: | 170 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | Hotel Care s.r.o. (Úřad práce) |
Lokalita: | Olomouc |
ID inzerátu: 4916321 Vloženo: 07.05.2025