Informace o pracovním místě
Domluvíte se německy slovem i písmem a zároveň hledáte novou příležitost? Chcete pracovat ve stabilní mezinárodní společnosti, kde budete mít možnost pracovat také z pohodlí domova?
Ozvěte se mi!
Právě rozšiřujeme týmy v oblasti administrativy a hledáme nové kolegy (m/ž) do několika týmů!
Na pozici vás čeká:
- administrativní úkoly v daném týmu
- možnost pracovat v jednom z týmů zaměřeném na: kmenová data/ nákup/ fakturace/ po-prodejní služby/ platební styky aj.
- práce v interním systému SAP
- denní využití němčiny (emailově/ telefonicky)
- komunikace v rámci týmu/ se zákazníky
- řešení požadavků kolegů z Německa/ Rakouska
- týmové porady
Velikou výhodou je flexibilní pracovní doba a široká nabídka benefitů.
co od vás očekáváme
- SŠ vzdělání
- německý jazyk: úroveň alespoň B2 podmínkou (denní využití)
- anglický jazyk výhodou
- předchozí zkušenosti z oblasti administrativy/ zákaznického servisu
- velmi dobré komunikační dovednosti
co vám nabídneme
- 25 dní dovolené
- home office (možnost až 100%)
- flexibilní pracovní dobu (pevná jádro 10:00 až 14:00 hod)
- roční finanční bonus ke mzdě navíc
- stravenky v hodnotě 110,- Kč
- příspěvek na benefit kartu: 2 000,- Kč/ měsíčně
- příspěvek na práci z domu (100,- Kč/ den)
- multisport kartu
- firemní mateřskou školku (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
- firemní akcie za zvýhodněnou cenu
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 20 a více |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Olomouc |