Informace o pracovním místě
Hledáte stabilní a poctivou práci, která má budoucnost? Vidíte smysl v pomáhání lidem a máte rád komunikaci s nimi? Potom hledáme právě Vás! Do zavedeného klientského centra hledáme kolegy na pozici Specialista zákaznické podpory Vodafone. A CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE? • Budete přijímat hovory zákazníků Vodafone a zodpovídat jejich dotazy i pomáhat řešit jejich potíže. • Budete kooperovat i s dalšími odděleními při hledání vhodného východiska. • S volajícími zákazníky budete konzultovat rozšíření produktů a služeb dle jejich potřeby. • Zpracovaná data budete zadávat do interních systémů.
• Minimálně středoškolské vzdělání s výučním listem. • Uživatelská schopnost práce s počítačem (kopírování, zadávání dat do PC, základy MS Office). • Dobrý ústní projev. • Dochvilnost. • Chuť učit se novým věcem (pracujeme s moderními technologiemi).
• Fixní mzdu a k tomu neomezené výkonnostní odměny, které ovlivníte dobrými prodejními výsledky. • Nástupní mzdu 21 500 Kč a pravidelné navyšování. • Schopnost profesionální komunikace a argumentace - poradíte si s každou situací. • Mobilní tarif s neomezenými daty, pevný internet i Vodafone TV s výraznou slevou pro Vás i Vaše blízké. • Každý měsíc 100 bodů do Vodafone galerie, které slouží jako elektronická knihovna aplikací, knih a časopisů. • Odměnu až 15 000 Kč za doporučení nového kolegy. • Výhry z pravidelných soutěží.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 21 500 - 40 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 10 - 15 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce, OZP |
Min. vzdělání: | Vyučen |
Lokalita: | Olomouc |