Informace o pracovním místě
Hledáte stabilní a poctivou práci, která má budoucnost? Vidíte smysl v pomáhání lidem a máte rád komunikaci s nimi?
Potom hledáme právě Vás!
Do zavedeného klientského centra hledáme kolegy na pozici Specialista zákaznické podpory Vodafone.
A CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?
• Budete přijímat hovory zákazníků Vodafone a zodpovídat jejich dotazy i pomáhat řešit jejich potíže.
• Budete kooperovat i s dalšími odděleními při hledání vhodného východiska.
• S volajícími zákazníky budete konzultovat rozšíření produktů a služeb dle jejich potřeby.
• Zpracovaná data budete zadávat do interních systémů.
• Minimálně středoškolské vzdělání s výučním listem.
• Uživatelská schopnost práce s počítačem (kopírování, zadávání dat do PC, základy MS Office).
• Dobrý ústní projev.
• Dochvilnost.
• Chuť učit se novým věcem (pracujeme s moderními technologiemi).
• Fixní mzdu a k tomu neomezené výkonnostní odměny, které ovlivníte dobrými prodejními výsledky.
• Nástupní mzdu 21 500 Kč a pravidelné navyšování.
• Schopnost profesionální komunikace a argumentace - poradíte si s každou situací.
• Mobilní tarif s neomezenými daty, pevný internet i Vodafone TV s výraznou slevou pro Vás i Vaše blízké.
• Každý měsíc 100 bodů do Vodafone galerie, které slouží jako elektronická knihovna aplikací, knih a časopisů.
• Odměnu až 15 000 Kč za doporučení nového kolegy.
• Výhry z pravidelných soutěží.
Mzda: | 21 500 - 40 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 10 - 15 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce, OZP |
Min. vzdělání: | Vyučen |
Lokalita: | Olomouc |