Informace o pracovním místě
Staňte se členem týmu specialistů pro péči o zákazníka na zákaznické lince. Budete řešit požadavky zákazníka na příchozí lince. Rozvíjejte své komunikační dovednosti a vydělávejte si prací, která Vás bude bavit. Jak vypadá náš pracovní den? - Denně odbavíme 35-45 telefonátů se zákazníky z celé ČR. - Řešíme s nimi různorodé požadavky týkající se plateb, záloh, odečtů, apod. - Prodáváme produkty innogy, a tím se snažím lidem šetřit náklady za energie. - Každý den se společně setkáváme na pravidelných schůzkách a poradách, kde si sdílíme informace. - Směny plánujeme v čase mezi 8-20 hod. od pondělí do neděle. I bez zkušeností Vás všechno rádi naučíme!
- pokročilou znalost práce s PC - komunikativnost, samostatnost, spolehlivost - dlouhodobou spolupráci
- bezplatné školení komunikačních a prodejních dovedností, které uplatníte i mimo zaměstnání - fixní mzda a progresivní bonusový systém (až 15.000,- výkonnostní bonus) - 5 týdnů dovolené - stravenky pro věrné zaměstnance - samostatné vedení jednání se zákazníky - motivační soutěže i mimopracovní aktivity - snadná dostupnost MHD Benefity pro zaměstnance: - horké nápoje (káva, čokoláda, čaj) neomezeně a zdarma - multisport karta s možnosti využití po celé ČR - hodinové příplatky za prodejní výsledky - stravenky - individuální projektové motivační odměny - firemní i mimofiremní akce a večírky Nástup 11. březen V případě zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí odpovědního formuláře nebo na adresu. Splňujete-li naše požadavky, budeme Vás do 3 pracovních dnů kontaktovat s možností osobní schůzky. Navštívit a kontaktovat nás také můžete na FB Quality Brands (Official) -
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>NástupNástup: | 11.03.2021 - |
Mzda: | 20 700 - 35 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 5 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Základní |
Lokalita: | Olomouc |