Informace o pracovním místě
Staňte se členem týmu specialistů pro péči o zákazníka na zákaznické lince. Budete řešit požadavky zákazníka na příchozí lince. Rozvíjejte své komunikační dovednosti a vydělávejte si prací, která Vás bude bavit.
Jak vypadá náš pracovní den?
- Denně odbavíme 35-45 telefonátů se zákazníky z celé ČR.
- Řešíme s nimi různorodé požadavky týkající se plateb, záloh, odečtů, apod.
- Prodáváme produkty innogy, a tím se snažím lidem šetřit náklady za energie.
- Každý den se společně setkáváme na pravidelných schůzkách a poradách, kde si sdílíme informace.
- Směny plánujeme v čase mezi 8-20 hod. od pondělí do neděle.
I bez zkušeností Vás všechno rádi naučíme!
- pokročilou znalost práce s PC
- komunikativnost, samostatnost, spolehlivost
- dlouhodobou spolupráci
- bezplatné školení komunikačních a prodejních dovedností, které uplatníte i mimo zaměstnání
- fixní mzda a progresivní bonusový systém (až 15.000,- výkonnostní bonus)
- 5 týdnů dovolené
- stravenky pro věrné zaměstnance
- samostatné vedení jednání se zákazníky
- motivační soutěže i mimopracovní aktivity
- snadná dostupnost MHD
Benefity pro zaměstnance:
- horké nápoje (káva, čokoláda, čaj) neomezeně a zdarma
- multisport karta s možnosti využití po celé ČR
- hodinové příplatky za prodejní výsledky
- stravenky
- individuální projektové motivační odměny
- firemní i mimofiremní akce a večírky
Nástup 11. březen
V případě zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí odpovědního formuláře nebo na adresu.
Splňujete-li naše požadavky, budeme Vás do 3 pracovních dnů kontaktovat s možností osobní schůzky.
Navštívit a kontaktovat nás také můžete na FB Quality Brands (Official) -
NástupNástup: | 11.03.2021 - |
Mzda: | 20 700 - 35 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 5 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Základní |
Lokalita: | Olomouc |