Informace o pracovním místě
• Vyřizujete telefonáty, emaily • Hlídáte a připomínáte vedení termíny z jejich agendy (schůzky, úkoly) • Přepisujete záznamy ze schůzek, úkolů, provádíte jejich revize a kontrolu plnění • Připravujete podklady pro reporting, porady, schůzky • Účastníte se jednání jako administrativní podpora (zápisy z porad) • Zajišťujete kancelářské potřeby a občerstvení při jednáních • Pečujete o návštěvy a zodpovídáte za zasedací místnosti (úklid, příprava na jednání apod.) • Organizační a administrativní práce dle potřeby vedení
• Středoškolské vzdělání s maturitou • Samozřejmostí je velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office a online prostředí) • Angličtina a polština výhodou • Velkou výhodou jsou předchozí zkušenosti na podobné asistentské pozici • Vysokou míru časové flexibility a odolnost vůči stresu • Zodpovědný a samostatný přístup k plnění úkolů • Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti • Spolehlivost, pečlivost a diskrétnost
• Různorodou práci v menší firmě rodinného typu • Neformální pracovní prostředí, pohodový a přátelský tým kolegů, jsme pet friendly • Zaměstnanecké slevy na nákup zboží z našeho e-shopu • Místo pracoviště Nový-Jičín/Šenov • Částečný úvazek cca 20 hodin týdně • Odpovídající platové podmínky
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Nový Jičín |