Informace o pracovním místě
• Vyřizujete telefonáty, emaily
• Hlídáte a připomínáte vedení termíny z jejich agendy (schůzky, úkoly)
• Přepisujete záznamy ze schůzek, úkolů, provádíte jejich revize a kontrolu plnění
• Připravujete podklady pro reporting, porady, schůzky
• Účastníte se jednání jako administrativní podpora (zápisy z porad)
• Zajišťujete kancelářské potřeby a občerstvení při jednáních
• Pečujete o návštěvy a zodpovídáte za zasedací místnosti (úklid, příprava na jednání apod.)
• Organizační a administrativní práce dle potřeby vedení
• Středoškolské vzdělání s maturitou
• Samozřejmostí je velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office a online prostředí)
• Angličtina a polština výhodou
• Velkou výhodou jsou předchozí zkušenosti na podobné asistentské pozici
• Vysokou míru časové flexibility a odolnost vůči stresu
• Zodpovědný a samostatný přístup k plnění úkolů
• Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
• Spolehlivost, pečlivost a diskrétnost
• Různorodou práci v menší firmě rodinného typu
• Neformální pracovní prostředí, pohodový a přátelský tým kolegů, jsme pet friendly
• Zaměstnanecké slevy na nákup zboží z našeho e-shopu
• Místo pracoviště Nový-Jičín/Šenov
• Částečný úvazek cca 20 hodin týdně
• Odpovídající platové podmínky
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Nový Jičín |