Informace o pracovním místě
Staňte se součástí našeho exportního týmu a podílejte se na hladkém průběhu obchodních případů se zahraničím.
Čeká vás rozmanitá a odpovědná práce, která spojuje obchod, logistiku a komunikaci napříč týmy.
Co Vás na pozici čeká:
- Administrativní a organizační zajištění exportních zakázek
-
Komunikace se zahraničními partnery i interními odděleními (výroba, logistika, účetní atd.)
- Příprava obchodních nabídek a práce s obchodní dokumentací
- Organizace mezinárodní dopravy a celního odbavení
- Koordinace výroby a expedice dle požadavků exportních zákazníků
- Kontrola a správa exportní evidence
- Máte SŠ nebo VŠ vzdělání
-
Ovládáte angličtinu na dobré úrovni (další jazyk výhodou)
-
Umíte pracovat samostatně, jste pečliví a organizačně zdatní
- Máte základní znalost práce na PC (MS Office), zkušenost s ERP systémem výhodou
- Pokud máte přehled v oblasti obchodu, exportu nebo celní agendy, tak je to rozhodně plus
- 5 týdnů dovolené
- Zaměstnání v příjemném prostředí stabilní společnosti na trhu
- Flexibilní pracovná doba
- Příspěvek na stravování
- Stabilní zázemí české výrobní firmy s dlouholetou historií
- Firemní produkty za zvýhodněné ceny
- Vzdělávání, školení a kurzy
- Další benefitové ohodnocení
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úroveň jazyku: | Čeština - Mateřský jazyk |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | Grafton Recruitment s.r.o. |
Zadavatel: | David Semínko |
Lokalita: | Náchod |
Zavolat: | Zobrazit kontakt |
![]() |