Informace o pracovním místě
Vaší náplní práce bude komunikace s dodavateli, zajištění přímého materiálu, reakce na problémy s dodávkami dílů. Nedílnou součástí je odpovědnost za proces zásobování výroby, včasné a dostatečné dodání. Důležitou součástí je i rozvíjení vztahů s dodavateli. Dále budete operativně vystavovat objednávky a sledovat dodávky. Důležitou rolí je i dohlížení na udržování stanovené hladiny zásob a optimalizovat plnění zadaných potřeb. Zároveň budete řídit projektové zakázky v nákupu. Budete spolupracovat s dalšími souvisejícími odděleními společnosti (prodej, kvalita, logistika atd.).
Abyste mohli tuto pozici vykonávat, měli byste mít správné oko pro rozpoznání příležitostí, vynikající komunikační dovednosti pro vyjednávání s dodavateli a v neposlední řadě organizační schopnosti, umět si stanovit priority. Měli byste se dorozumět anglicky jak slovem, tak písmem. Práce s MS Office na pokročilé úrovni je samozřejmostí. Důležitou dovedností je i týmová spolupráce, napříč všemi odděleními.
• motivující finanční ohodnocení dle zkušeností
• smlouvu na HPP
• stabilní práci
• týden dovolené navíc – celkem tedy 25 dní
• kantýna / jídelna na pracovišti
• e-benefit 1.750 Kč každý měsíc
• e-stravenku 120 Kč za odpracovanou směnu
• penzijní připojištění 700 Kč/měsíc (po ZD)
pracoviště: | Mohelnice, Družstevní ..., Mohelnice |
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | 38 000 - 42 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | MONTIX, a.s. |
Zadavatel: | Kristýna Damajková |
Lokalita: | Mohelnice |
Zavolat: | Zobrazit kontakt |
![]() |