Informace o pracovním místě
Jste komunikativní a baví Vás kontakt se zákazníkem? Hledáte dynamickou, různorodou práci? Jste dobrý/á v organizaci? Víte, co je to prozákaznický přístup a rádi byste ho uplatnili v praxi? Pak hledáme právě Vás!
Pro pracoviště společnosti DHL Express (Czech Republic) s.r.o., divize Freight v CTParku Modřice hledáme kolegu/kolegyni na pozici:
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK ZÁKAZNICKÉHO CENTRA
Nástup dohodou.
PRACOVNÍ NÁPLŇ:
* zabezpečování telefonického kontaktu se zákazníky DHL
* přijímání a vyřizování objednávek
* cenotvorba a poskytování požadovaných informací o našich službách
* vyhodnocování úspěšnosti obchodních nabídek
* SŠ vzdělání
* znalost anglického jazyka na dobré komunikativní úrovni
* předchozí zkušenosti v administrativě a zákaznickém servisu výhodou
* uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
* výborné komunikační a organizační schopnosti, prozákaznický přístup
* smysl pro zodpovědnost, důslednost při práci
* motivovanost k vyšším výkonům, tah na branku, spolehlivost, cílevědomost
* motivující finanční ohodnocení
* profesní i osobní rozvoj díky pestré nabídce interních vzdělávacích programů, tematických školení a možnosti individuálního koučinku
* paletu firemních benefitů (od stravenek, přes slevy u našich dodavatelů/partnerů, ke sportovnímu vyžití)
* podporu v budoucím kariérním růstu i směrem do zahraničí
* zázemí a jistoty zavedené společnosti, která získala ocenění „Investor in People“ stříbrného stupně
* týden dovolené navíc a sick-days
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Modřice |