Informace o pracovním místě
Místo výkonu práce: Ruská 88/8, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Termín nástupu lze sjednat při osobním jednání. Zkrácený úvazek 30 hod/týdně. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: Po-Pá 6:30-13:30 h. Náplň práce: kontrola stavu skladů, příprava objednávek, objednávání přes e-shop a telefonicky, přejímka a uskladnění zboží, zadávání příjemek a výdejek do skladového programu, provádění měsíčních inventur, administrativa, komunikace s ostatními úseky hotelu. Požadujeme: znalost práce na PC, samostatnost, organizační schopnosti, komunikativnost, zodpovědnost, praxe v oboru není podmínkou (rádi Vás zaučíme a zaškolíme), práce je fyzicky náročná. Nabízíme: měsíční prémie, finanční bonusy, příplatky dle ZP, strava hrazená zaměstnavatelem, parkovací místo. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat 9:00-14:00 h) anebo e-mailem anebo osobně na adrese pracoviště (9:00-14:00 h).
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
pracoviště: | Mariánské Lázně, Mariánské Lázně |
NástupNástup: | 01.09.2025 |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Min. vzdělání: | Vyučen |
Firma: | OLYMPIA Hotel, s.r.o. (Úřad práce) |
Zadavatel: | OLYMPIA Hotel, s.r.o. (Úřad práce) |
Lokalita: |
Mariánské Lázně |
ID inzerátu: 6032761 Vloženo: 15.08.2025
ODPOVĚDĚT >>