Informace o pracovním místě
Co u nás budete dělat?
- Administrativní podpora vedoucí oddělení – evidence a vyhotovování personální agendy fyzická i v programech IPOS, OKDOX, Riscon.
- Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců: příprava plánu a organizace školení, kurzů, seminářů.
- Administrativní příprava a realizace přijímacích a propouštěcích procedur ve firmě.
- Sledování platnosti lékařských prohlídek – zajišťování následných prohlídek.
- Spolupráce s jednotlivými útvary společnosti při provádění personální činnosti.
- Zajišťování průkazů: "Povolení vstupu do provozované ŽDC ".
- Účast na Burzách práce
- HR marketing (sociální sítě, karierní web…)
Co musíte znát, mít a umět?
- SŠ vzdělání s maturitou - nejlépe ekonomického zaměření.
- Znalost zákoníku práce a orientaci v pracovněprávní agendě.
- Zkušenosti z oblasti personalistiky.
- Dobrou znalost práce na PC a pečlivost při administrativě.
- Empatii, trpělivost a zodpovědnost – jste důležitou součástí týmu.
- Výborné komunikační dovednosti a organizační schopnosti.
- Chuť učit se nové věci
Co Vám za to můžeme nabídnout?
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- Zajímavé platové ohodnocení
- 6 týdnů dovolené
- Úhradu školení a seminářů
- Místo výkonu práce: Litoměřice
- Nástup ihned nebo dohodou
pracoviště: | Litoměřice (Litoměřice), Litoměřice |
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | Chládek & Tintěra, a.s. |
Zadavatel: | Jan Tyl |
Lokalita: | Litoměřice |
Zavolat: | Zobrazit kontakt |
![]() |