Informace o pracovním místě
Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a zároveň expandujeme i do zahraničí.
Jedním z důvodů, proč se nám tak daří, je skvělá práce našich kolegů a kolegyň z našeho call centra v Liberci, do kterého hledáme kolegu/kolegyni, který/á nám pomůže růst a zároveň vytvářet pro naše zákazníky ty nejlepší zážitky z online nákupů na Košíku.
Co tě u nás na pozici Specialista zákaznické péče čeká?
• Aktivní volání zákazníkům a představování naší služby, přidávání zákazníků do benefitních klubů.
• Písemná komunikace s našimi zákazníky prostřednictvím e-mailu.
• Úzká spolupráce s kolegy z call centra a případná výpomoc na naší pasivní lince.
• Komunikace s dalšími týmy napříč Košíkem.
Co u tebe hledáme?
• Ovládáš češtinu nebo slovenštinu slovem i písmem - s našimi zákazníky budeš neustále v kontaktu.
• Prozákaznicky orientovaný přístup a příjemné vystupování.
• Nebojíš se učit ovládat nové programy.
• Angličtina na komunikativní úrovni výhodou.
• Nástup možný ihned.
• Variabilní složku mzdy vyplácenou měsíčně.
• Stravenkový paušál.
• Zaměstnanecké VELKOslevy na veškeré zboží Košík.cz.
• 5 týdnů dovolené.
• MultiSport karta, MAKRO karta a firemní ZOO karta.
• Možnost vzdělávání a kariérního růstu.
• VIP ceny na Alza.cz, AEG, Electrolux, Samsung e-shop a Vivantis.cz
• Příspěvek na výuku cizích jazyků.
• Odměna za odpracované roky.
• Firemní akce a teambuildingy.
• Zvýhodněné tarify od O2 family.
• Moderní kanceláře v budově Millenium.
Chceš se podílet na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 5 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | Košík.cz s.r.o. |
Zadavatel: | Kryštof Korecký |
Lokalita: | Liberec |
![]() |