Informace o pracovním místě
Jsme největší externí callcentrum v České republice. Do našeho týmu hledáme kolegy všech věkových kategorií, ať je Vám 20 nebo třikrát tolik, jste vítáni! NÁPLŇ PRÁCE: Vedení, motivace a rozvoj svěřeného týmu Práce s telefonními specialisty na denní bázi Zaškolení specialistů a soustavná práce na jejich rozvoji Spolupráce na náboru nových zaměstnanců Zodpovědnost za provoz na call centru Pravidelné hodnocení kvality hovorů, zpětná vazba operátorům, online náslechy, koučování Zajištění a vyhodnocení výsledků, reporting Zodpovědnost za zlepšování efektivity procesů v rámci svého týmu Plánování směn, docházka zaměstnanců
HLEDÁME KOLEGU, KTERÝ: Má minimálně středoškolské vzdělání Má výborné organizační, komunikační a prodejní dovednosti Time management mu není cizí Je odolný vůči stresu, orientuje se na výsledek K řešení nedostatků využívá proaktivní přístup Zkušenosti s vedením týmu jsou podmínkou Zkušenosti s prací v call centru nebo ze zákaznického servisu výhodou Znalost MS Office je pro něj samozřejmostí
MÁME PRO VÁS PŘIPRAVENO: Práci v dynamickém a zajímavém prostředí rychle se rozvíjející společnosti Samostatnou a zodpovědnou práci Prostor pro seberealizaci a osobní růst Odpovídající finanční ohodnocení Širokou škálu zajímavých zaměstnaneckých benefitů (stravenky, masáže, multisportovní a benefitní karty, slevy u partnerů, zaměstnanecké výhodné tarify, týmové a firemní akce atd.) Místo výkonu práce v centru Liberce - výborná dopravní dostupnost Nástup dle domluvy
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 23 000 - 30 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Liberec |