Informace o pracovním místě
Jsme největší externí callcentrum v České republice. Do našeho týmu hledáme kolegy všech věkových kategorií, ať je Vám 20 nebo třikrát tolik, jste vítáni!
NÁPLŇ PRÁCE:
Vedení, motivace a rozvoj svěřeného týmu
Práce s telefonními specialisty na denní bázi
Zaškolení specialistů a soustavná práce na jejich rozvoji
Spolupráce na náboru nových zaměstnanců
Zodpovědnost za provoz na call centru
Pravidelné hodnocení kvality hovorů, zpětná vazba operátorům, online náslechy, koučování
Zajištění a vyhodnocení výsledků, reporting
Zodpovědnost za zlepšování efektivity procesů v rámci svého týmu
Plánování směn, docházka zaměstnanců
HLEDÁME KOLEGU, KTERÝ:
Má minimálně středoškolské vzdělání
Má výborné organizační, komunikační a prodejní dovednosti
Time management mu není cizí
Je odolný vůči stresu, orientuje se na výsledek
K řešení nedostatků využívá proaktivní přístup
Zkušenosti s vedením týmu jsou podmínkou
Zkušenosti s prací v call centru nebo ze zákaznického servisu výhodou
Znalost MS Office je pro něj samozřejmostí
MÁME PRO VÁS PŘIPRAVENO:
Práci v dynamickém a zajímavém prostředí rychle se rozvíjející společnosti
Samostatnou a zodpovědnou práci
Prostor pro seberealizaci a osobní růst
Odpovídající finanční ohodnocení
Širokou škálu zajímavých zaměstnaneckých benefitů (stravenky, masáže, multisportovní a benefitní karty, slevy u partnerů, zaměstnanecké výhodné tarify, týmové a firemní akce atd.)
Místo výkonu práce v centru Liberce - výborná dopravní dostupnost
Nástup dle domluvy
Mzda: | 23 000 - 30 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Liberec |