Informace o pracovním místě
- Správa a evidence zákaznických objednávek v systému ERP (ABRA) a v zákaznických portálech.
- Komunikace se zákazníky a koordinace požadavků napříč interními odděleními (výroba, logistika, kvalita a ekonomické odd.).
- Sledování stavu výroby a zajištění dodržení termínů dodávek (OTD).
- Vyjednávání obchodních a dodacích podmínek, řešení vzniklých nesrovnalostí.
- Příprava pravidelných obchodních reportů, analýz a podkladů pro vedení.
- Spolupráce s controllingem a finančním oddělením při tvorbě cenových nabídek a kalkulací.
- Podpora Sales Directora při strategickém rozvoji zákazníků a tvorbě obchodních plánů.
- Péče o stávající zákazníky a rozvoj dlouhodobých vztahů.
- Občasná účast na obchodních jednáních.
- min. SŠ vzdělání
- Zkušenosti v oblasti obchodu, ideálně ve výrobní společnosti jsou výhodou.
- Znalost práce v ERP, CRM systémech, MS Office a zákaznických portálech jsou výhodou.
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni, další jazyk výhodou.
- Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, spolehlivost, samostatnost a proaktivní přístup.
- Řidičský průkaz skupiny B
- práci ve
- významné české společnosti s dlouholetou tradicí
- možnost kariérního postupu
- flexibilní pracovní dobu
- možnost home office
- 5 týdnů dovolené
- dotované závodní stravování
- firemní kurzy angličtiny
- volnočasové aktivity pro zaměstnance a jejich rodiny
Nabíráme muže i ženy
Naše inzeráty jsou napsané v ženském nebo v mužském rodě, aby hezky plynuly. Ke všem uchazečům a uchazečkám přistupujeme spravedlivě a bez jakékoli diskriminace.
NástupNástup: | 08.10.2025 |
Mzda: | 30 000 - 45 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | SIMIX GROUP s.r.o. |
Zadavatel: | Nábory Simix Group |
Lokalita: | Kutná Hora |
![]() |