Informace o pracovním místě
pracoviště Kroměříž
- Náplň práce: Zajištění administrativní podpory pro vedení společnosti, Organizace schůzek a správa kalendáře, Příprava podkladů a prezentací pro jednání, Komunikace s klienty a partnery, Správa dokumentace a databází
- Požadujeme: Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, Vhodné i pro OZZ/OZP, Zkušenost na podobné pozici výhodou, Znalost práce s kancelářskými aplikacemi, výborná práce na PC, Výborné organizační a komunikační schopnosti, Schopnost pracovat samostatně i v týmu
- zkrácený pracovní úvazek 20 hod./týden
- své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail:
pracoviště: | Kroměříž, Kroměříž |
NástupNástup: | 01.06.2025 |
Mzda: | 15 000 - 17 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | DiS. Jana Šedivá (Úřad práce) |
Lokalita: | Kroměříž |
ID inzerátu: 4911982 Vloženo: 07.05.2025