Informace o pracovním místě
Co Vás čeká a nemine:
- zodpovědnost za svěřené zakázky
- aktivní práce v terénu - pravidelná kontrola prací prováděných na pracovištích klienta
- nábor zaměstnanců
- administrativní činnost, která tvoří cca 30 % pracovní doby (dokumenty k nástupu a výstupu zaměstnanců,
docházky, objednávky materiálu, podklady k fakturaci)
- vedení početnější skupiny zaměstnanců
- závoz materiálu na střediska
Očekáváme, že budete:
- akceptovat pružnou pracovní dobu, která se odvíjí od pracovní doby a potřeb jednotlivých středisek
- mít prokazatelné znalosti na úrovni SŠ s maturitou
- mít přirozenou autoritu
- vlastnit ŘP sk B. a budete aktivním řidičem - nezbytné
Nabízíme:
- možnost pracovat pro ryze českou společnost s 28letou historií a cca 1 800 zaměstnanci
- pružnou pracovní dobu
- k pracovní pozici standardně patří: mobilní telefon, notebook, služební automobil
- 5 týdnů dovolené
- měsíční, roční a jiné odměny
- stravenky (stravenkovou kartu)
- každý občas nemusí být ve své kůži - od toho máme sick days
- zaučení na pozici - uvedení do problematiky úklidových a speciálních služeb
- interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další)
- 2x za rok pořádáme firemní společenskou nebo sportovní akci, abyste mohli blíže poznat své kolegy i mimo
pracovní prostředí
Datum nástupu: ideálně hned
pracoviště: | Karlovy Vary, Karlovy Vary |
NástupNástup: | Ihned |
Mzda: | 41 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | CLEANCAT s.r.o. |
Zadavatel: | Marcela Ráková |
Lokalita: | Karlovy Vary |
Zavolat: | Zobrazit kontakt |
![]() |