Informace o pracovním místě
Co tě čeká?
Na projektu Samsung budeš naším specialistou na zákaznickou péči. Budeš odpovídat na dotazy zákazníků po telefonu, e-mailu i chatu – žádné nevyžádané volání, žádný prodej, jen pomoc a řešení situací.
Tvým úkolem bude:
Pomáhat zákazníkům s dotazy ohledně produktů a služeb Samsung.
Komunikovat profesionálně, vstřícně a s úsměvem (i když není vidět).
Pracovat s více kanály – telefon, e-mail, chat.
Střídat ranní a odpolední směny v časech 8:00–22:00, od pondělí do neděle.
Co od tebe očekáváme?
Skvělé komunikační schopnosti a příjemné vystupování.
Základní orientaci v technologiích (nebo ochotu se rychle naučit).
Češtinu na výborné úrovni, angličtina výhodou.
Spolehlivost a týmového ducha.
Chuť učit se a zlepšovat.
Co ti na oplátku nabídneme?
Práci na projektu známé a inovativní značky.
Plné zaškolení a podporu od super kolegů.
Práci na směny podle rozpisu.
Odpovídající finanční ohodnocení.
Stravenkový paušál 1 300 Kč měsíčně (v čistém).
25 dní dovolené.
Výhodný zaměstnanecký tarif Vodafone za méně než 100 Kč měsíčně.
MultiSport kartu, vstupy do ZOO, slevy u ČSOB, Datartu, CCS a mnoho dalšího.
Příjemné pracovní prostředí a stabilní spolupráci s možností kariérního růstu.
pracoviště: | Hradec Králové, Na Brn..., Hradec Králové |
NástupNástup: | Ihned |
Mzda: | 25 000.0 - 32 000.0 Kč/měs. |
Počet míst: | 7 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Základní |
Firma: | Conectart a.s. |
Zadavatel: | Barbora Musilová |
Lokalita: | Hradec Králové |
Zavolat: | Zobrazit kontakt |
![]() |