Informace o pracovním místě
• vše, co se týče přípravy mzdových podkladů, zpracování mezd
• znalost Zákoníku práce, mzdových i účetních předpisů
• agenda týkající se daně z příjmů fyzických osob
• komunikace s ČSSZ, zdravotními pojišťovnami nebo finančním úřadem
• příprava podkladů pro reporty managementu
• správa datové schránky
• spolupráce s HR oddělením ohledně dokumentace ke vzniku a ukončen pracovního poměru
• zpracování potvrzení o příjmech, agendy exekucí a insolvencí zaměstnanců
• správa osobních karet zaměstnanců, personálních dokumentů
• udržování personálních předpisů vztahujících se ke spravované oblasti v souladu s platnými zákony a potřebami společnosti
• interní školení a HR poradenství pro zaměstnance
Požadujeme:
• Středoškolské vzdělání ekonomického nebo humanitního zaměření
• 3 roky praxe v oboru
• Znalost zákoníku práce a mzdových i účetních předpisů
• Řidičský průkaz sk. B
• Znalost AJ výhodou
• MS Office
• Přesnost, iniciativu, organizovanost, metodičnost, komunikativní osobnost
• úplné střední odborné (ekonomického směru), případně VŠ
• praxe v oblasti mzdového účetnictví
• dobrou znalost práce s PC,
• organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování,
• loajalita, samostatnost, zodpovědnost, flexibilita, pečlivost,
Co vám můžeme nabídnout:
• pracovní dobu 37,5 hodin týdně
• dobu neurčitou
• 5 týdnů dovolené
• dotované jídlo (v naší jídelně si vyberete ze 4 jídel a nezaplatíte víc než 55 Kč)
• plavání v Plaveckém bazénu v Hradci zdarma
• příspěvek na penzijní pojištění po odpracovaném roce
• zvýhodnění volání u společnosti O2
• práci na zajímavých projektech (našimi zákazníky jsou světoznámé automobilky)
• velké bezplatné parkoviště hned u areálu, autobusová zastávka, hlídané stojany na kol
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Hradec Králové |