Informace o pracovním místě
Místo výkonu práce: home office
Asistentka obchodu - vedení evidence zákazník vč. jejich vyhledávání a kontaktování, zasílání prezentací, newsletterů, domlouvání schůzek - práce v systému CRM.
Požadavky - znalost a praxe s obchodní činností min. 3 roky, znalost německého jazyka slovem i písmem / rodilý mluvčí/, anglický jazyk na úrovni B1-středně pokročilý, energetické a příjemné vystupování, znalost Microsoft Office, aktivní přístup, samostatnost, služební PC.
Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním znevýhodněním.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Půlroční mimořádné odměny, 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké stravenky
První kontakt učiňte prosím na e-mailové adrese.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
pracoviště: | Hlinsko, Hlinsko |
NástupNástup: | 26.06.2025 |
Mzda: | 24 000 - 28 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | Bambarrier s.r.o. (Úřad práce) |
Zadavatel: | Bambarrier s.r.o. (Úřad práce) |
Lokalita: |
Hlinsko |
ID inzerátu: 4977079 Vloženo: 01.07.2025
ODPOVĚDĚT >>