Informace o pracovním místě
Komunikace v AJ a NJ pro Vás není problém? Rádi se staráte o zákazníky a máte zkušenosti na obdobné pozici? Tak mi o Vás dejte vědět!
Jako člen týmu zákaznického servisu budete:
- komunikovat se zákazníky prostřednictvím telefonu a emailu
- zpracovávat zákaznické objednávky (příjem, kontrola stavu, expedice apod.)
- řešit případné reklamace a přání zákazníků
- pracovat na PC (administrativa, cenové nabídky, doprava, zákaznická data aj.)
- spolupracovat s ostatními odděleními
- aktivně přispívat k zákaznické spokojenosti
- SŠ vzdělání
- komunikace v němčině a angličtině na výborné úrovni - denně ústní i písemná - NUTNOSTÍ!!
- profesionállní vystupování a komunikace (email, telefon)
- praxe na PC - MS Office
- praxe se SAP - výhodou
- aktivní přístup k řešení případných problémů
- týmovost
- školení a kurzy
- řada zaměstnaneckých benefitů (např. 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování)
- důchodové pojištění
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | 35 000 - 40 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úroveň jazyku: | Angličtina - Vysoce pokročilý |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | Grafton Recruitment s.r.o. |
Zadavatel: | Jan Vochomůrka |
Lokalita: | Dubí |
Zavolat: | Zobrazit kontakt |
![]() |