Informace o pracovním místě
[] Místo výkonu práce: Územní pracoviště v Děčíně
Řetězová č.p. 1369/2a
Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2
- Služba zahrnuje komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní v rozsahu své působnosti.
- Provádění potřebných procesních úkonů podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů.
- Vydávání rozhodnutí v daňovém a správním řízení.
- Provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření a postupy k odstranění pochybností u všech druhů daní.
- Vyhotovování zpráv o daňových kontrolách a místních šetřeních, vyhotovování protokolů o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami.
- Vedení daňového řízení. Komunikaci s daňovými subjekty v rámci kontrolních postupů.
- V rozsahu své působnosti vedení správního řízení ve věci správních deliktů a řízení o přestupcích ve vztahu k zákonu o omezení plateb v hotovosti, zákonu o účetnictví, ukládání pokut.
- Zpracování návrhů stanovisek pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích proti rozhodnutí správce daně různého druhu.
Požadujeme
- kvalifikační předpoklad: vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program (popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou).
- samostatnost, schopnost analytického myšlení, dobrý písemný projev
- výhodou znalost účetnictví včetně prováděcích předpisů
- znalost práce s PC (Word, Excel, internet)
- bezúhonnost, odpovědnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost, psychická odolnost
- schopnost jednání s lidmi
- řidičský průkaz skupiny B výhodou
Nabízíme
- platové zařazení: platová třída 10, popř. další nárokové příplatky
- předpokládaný den nástupu: 1. 7. 2025
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení místa na dobu určitou, zástup po dobu mateřské a následné rodičovské dovolené)
- možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou
- zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu
- stabilita a zázemí ve velké státní organizaci
- pružná pracovní doba
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
- letní tábor pro děti zaměstnanců
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program
Přihlášky do výběrového řízení:
formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte:
do 4. 6. 2025 na e-mail: v kopii na e-mail:
do předmětu e-mailu uveďte: "VŘ 250250 (PP)"
nebo na adresu:
VŘ 250250 (PP) - Mgr. et. Mgr. Karel Malaník
Finanční úřad pro Ústecký kraj
Územní pracoviště v Děčíně, Řetězová 1369/2a, 405 39 Děčín I
kontaktní osoba: Ing. Martina Vábererová
telefon:
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
pracoviště: | Děčín, Děčín |
NástupNástup: | 01.07.2025 |
Mzda: | 24 790 - 35 770 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Vysokoškolské |
Firma: | Generální finanční ředitelství (Úřad práce) |
Zadavatel: | Generální finanční ředitelství (Úřad práce) |
Lokalita: |
Děčín |
ID inzerátu: 4946191 Vloženo: 23.05.2025
ODPOVĚDĚT >>