Informace o pracovním místě
Místo výkonu práce: Karlovarský kraj !!! Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: plánování pravidelné inventury skladu, spolupráce s operativními odděleními na realizaci inventur, zpracovávání a reporting výsledků inventur, řešení nesrovnalostí v provozu a pravidelný reporting, blokace zboží na základě požadavku zákazníka a operativy, zpracovávání zboží určeného k vrácení dodavateli, odepisování skladových zásob. Požadujeme: znalost práce na PC (Excel - mírně pokročilý/á), smysl pro týmovou práci, zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost (hledáme kolegu/kolegyni, na kterého/kterou se celý tým může spolehnout), schopnost určovat priority, znalost AJ/NJ výhodou, trestní bezúhonnost. Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, 25 dnů dovolené. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 8:00-15:00 h) anebo e-mailem - následná osobní schůzka proběhne na adrese Logistická 169/1, 350 02 Cheb (dle předchozí domluvy) !!!
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
pracoviště: | Cheb, Cheb |
NástupNástup: | 04.06.2025 |
Mzda: | 40 115 Kč/měs. |
Počet míst: | 10 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Základní |
Firma: | DHL Solutions k.s. (Úřad práce) |
Zadavatel: | DHL Solutions k.s. (Úřad práce) |
Lokalita: |
Cheb |
ID inzerátu: 4941822 Vloženo: 18.05.2025
ODPOVĚDĚT >>
Nedělej zagorku a sdílej kámošům...