Informace o pracovním místě
Máte organizační schopnosti, smysl pro detail a rádi byste podpořili chod obchodního oddělení?
Domluvíte se německy a chcete pracovat v mezinárodním prostředí?
Aktuálně obsazuji administrativní pozici do obchodního oddělení.
Pracovní náplň:
*Příprava nabídek, smluv a komunikace se zákazníky v ČR i zahraničí
*Denní komunikace s kolegy v rámci firmy
*Administrativní podpora a dohled nad procesy spojenými s chodem obchodního oddělení
*Tvorba reportů a statistik
*Práce v systému SAP
*SŠ/VŠ vzdělání
*Znalost NJ - středně pokročilá + základní znalost AJ
*MS Excel - pokročilá znalost
*Ochota učit se novým věcem
*Schopnost organizovat si práci, zvládat více úkolů najednou a odolnost vůči stresu
Práci ve stabilní mezinárodní společnosti
Denní využití cizích jazyků
25 dní dovolené
Flexibilní pracovní dobu
Příspěvek na penzijní připojištění
Jazykové a odborné kurzy
Dotované stravování
Další benefity
| NástupNástup: | Dle domluvy |
| Mzda: | Dle domluvy |
| Počet míst: | 1 |
| Úvazek: | Plný |
| Min. vzdělání: | Středoškolské |
| Lokalita: | České Budějovice |

