Informace o pracovním místě
Hledáme nového kolegu/kolegyni, který se postará o administrativní a organizační podporu našeho stabilního týmu.
• Maturitní vysvědčení + čistý trestní rejstřík
• pečlivost, samostatnost a schopnost dotahovat věci do konce
• výborné organizační schopnosti a orientaci na detail
• příjemnou komunikaci a proklientský přístup
• uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
• zkušenost z administrativy, back office nebo zákaznického servisu výhodou
stabilní zázemí silné společnosti a fungujícího obchodního týmu
• podporu při zaučení a jasně rozdělené kompetence
• flexibilní pracovní dobu (částečný/hlavní úvazek dle dohody)
• práci v přátelském kolektivu s možností dlouhodobé spolupráce
• možnost profesního růstu směrem k obchodní či specializované pozici
pracoviště: | Bruntál, Kostelní 44/6, Bruntál |
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | Viktor Ondo |
Zadavatel: | Viktor Ondo |
Lokalita: | Bruntál |