Informace o pracovním místě
Hledáme spolehlivou, pečlivou a samostatnou administrativní asistentku/asistenta pro náš menší autoservis. Budete klíčovou osobou pro plynulý chod naší kanceláře a prvním kontaktem pro naše zákazníky. Vaše práce bude zahrnovat každodenní komunikaci se zákazníky a pojišťovnami, a to osobně, telefonicky i e-mailem. Vedení zakázek a evidence, fakturace a drobná administrativa. Očekáváme proaktivní přístup a schopnost samostatně řešit úkoly. Pokud jste pozitivní člověk, máte chuť pracovat, jste loajální a máte prozákaznický přístup, pak hledáme právě Vás. Přidejte se k nám a staňte se součástí našeho týmu!
Spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost a loajalita jsou pro nás prioritou. Očekáváme pozitivní myšlení, proaktivní a prozákaznický přístup, schopnost efektivně komunikovat se zákazníky a pojišťovnami osobně i telefonicky. Základní znalost práce na PC (e-mail, excel). Chuť učit se a pracovat je samozřejmostí.
Nabízíme stabilní práci v přátelském prostředí menší firmy. Férové jednání. Možnost flexibilní pracovní doby. Částečný úvazek.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>| pracoviště: | Brno, Dukelská třída 1..., Brno |
| NástupNástup: | Ihned |
| Mzda: | Dle domluvy |
| Počet míst: | 1 |
| Úvazek: | Zkrácený |
| Vhodné i pro: | i od 14 let, i od 15 let, Důchodce, OSVČ, OZP, Práce vhodná i pro uprchlíky z Ukrajiny, Absolventi, MD |
| Min. vzdělání: | Středoškolské |
| Firma: | Cvetko Konstandinovský |
| Zadavatel: | Cvetko Konstandinovský |
| Lokalita: | Brno |
| Zavolat: | Zobrazit kontakt |


