Informace o pracovním místě
Hledáme komunikativního a pečlivého kolegu či kolegyni, který/á se stane důležitým spojovacím článkem mezi našimi klienty, projektovým týmem a stavbou.
Vaším úkolem bude provázet klienty procesem úprav jejich bytů/jednotek – od prvního kontaktu až po samotnou realizaci. Budete koordinovat technické konzultace, připravovat cenové nabídky a dohlížet na to, aby všechny klientské změny proběhly hladce, kvalitně a včas.
Pokud máte smysl pro detail, organizační schopnosti a baví vás kombinace komunikace s lidmi i práce na konkrétních projektech, pak pro vás máme skvělou příležitost.
Jaká bude Vaše náplň práce?
Komunikace s klienty ohledně jejich individuálních požadavků a úprav standardního vybavení bytů / jednotek
Koordinace a evidence klientských změn od prvního kontaktu až po jejich realizaci
Konzultace s projektanty, architekty, dodavateli a stavbyvedoucími ohledně technické proveditelnosti změn
Příprava cenových nabídek, rozpočtů a podkladů pro schválení klientských změn
Zajištění souhlasu klientů s navrženými úpravami (podpis dodatků, schvalovací protokoly)
Spolupráce se stavebním dozorem a technickým dozorem investora při realizaci změn
Kontrola průběhu a kvality provedení klientských změn na stavbě
Administrativa spojená s evidencí klientských změn (přehledy, archivace dokumentace)
Aktivní spolupráce s obchodním a technickým oddělením, příp. právním oddělením
Péče o klienta – zajištění hladkého a profesionálního průběhu celého procesu klientských změn
Účast na předpřejímce resp. přejímce bytu / jednotky
Co očekáváme od vhodného kandidáta?
SŠ/VŠ vzdělání stavebního, technického nebo architektonického směru (výhodou)
Znalost stavebních materiálů, technologií a stavebních výkresů
Schopnost číst projektovou dokumentaci
Organizační schopnosti, komunikativnost a důslednost
Praxe v oblasti developerských projektů, stavebnictví nebo interiérového designu výhodou
Uživatelská znalost MS Office, AutoCAD nebo obdobných programů výhodou
Řidičský průkaz sk. B
Co vám můžeme nabídnout?
Především nabízíme zázemí silné lokální stavební společnosti s 34letou tradicí, která se neustále rozvíjí a roste.
Férové finanční ohodnocení + odměny
Firemní mobilní telefon a notebook
Pružná pracovní doba
5 týdnů dovolené
Nápoje na pracovišti ZDARMA (káva, čaj, voda apod..)
Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění 1500 Kč/měsíčně
Finanční příspěvek na rekreaci a kulturu 3 000 Kč/ročně
Stravenkový paušál až 2 200 Kč/měsíčně
Multisport kartu za zvýhodněnou cenu 480 Kč/měsíčně
Odměnu za doporučení nového zaměstnance
Možnost stálého profesního a osobního rozvoje (např. odborné vzdělávání, soft skills kurzy, výuka AJ)
Firemní akce – sportovní dny, večírky, degustace vína, výlety na kole - víme, jak se společně bavit :-)
| pracoviště: | Brno, Křenová 478/72, Brno |
| NástupNástup: | Dle domluvy |
| Mzda: | Dle domluvy |
| Počet míst: | 1 |
| Úvazek: | Plný |
| Min. vzdělání: | Středoškolské |
| Firma: | KOMFORT,a.s. |
| Zadavatel: | Lenka Florianová |
| Lokalita: | Brno |
| Zavolat: | Zobrazit kontakt |
|
|


