Administrativní pracovník/ pracovnice podatelny - BRNO (A801)
ODPOVĚDĚT >>Informace o pracovním místě
Hledáme posilu na pozici administrativní pracovník/ pracovnice podatelny.
Chceš stabilní práci v přátelském kolektivu a máš smysl pro pořádek a pečlivost?
Baví Tě administrativa a organizace dokumentů?
Pak hledáme právě tebe!
• příjem, evidence a třídění příchozí i odchozí pošty a dokumentů
• práce s interním systémem a základní administrativní úkony
• zpracování datových zpráv
• skenování dokumentů
• komunikace s kolegy a předávání dokumentů na příslušná oddělení
• SŠ vzdělání nebo praxe v administrativě
• spolehlivost, pečlivost a organizační schopnosti
• znalost práce na PC ( MS Office)
• schopnost komunikace se zákazníky a kolegy
• pravidelnou docházku po - pá 6:00 - 14:30 h. záskok za recepci
• práci na HPP
• nástup možný IHNED nebo dle dohody
• dlouhodobou spolupráci
• odměna je vyplácena řádně a včas k 15.dni v následujícím měsíci
• slevy od našich partnerů
• interní soutěže a programy a mnoho dalšího
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. |
Zadavatel: | Michaela Pardubická |
Lokalita: | Brno |