Informace o pracovním místě
Hledáme spolehlivého a samostatného kolegu nebo kolegyni, který/á se ujme správy objednávek od dodavatelů, bude denně komunikovat v angličtině a zároveň si poradí s evidencí produktů i jednoduchou správou sociálních sítí.
Náplň práce
- Příprava a zadávání dodavatelských objednávek
- Denní komunikace s dodavateli v angličtině (e-mail, telefon)
- Zakládání a údržba skladových karet (např. názvy, popisy, ceny, jednotky …)
- Spolupráce s kolegy z logistiky a zákaznické podpory
- Správa a plánování příspěvků na sociálních sítích (FB, IG)
Praxe na podobné pozici nebo administrativní/logistické zkušenosti
Dobrá znalost angličtiny (min. B1), schopnost samostatné komunikace
Pečlivost, systematičnost a schopnost organizace
Uživatelská znalost PC, zkušenost s tabulkami, e-mailem a systémy.
Základní orientace v sociálních sítích výhodou
Stabilní pracovní místo ve firmě s přátelským týmem
Flexibilní pracovní dobu (po zaučení možná částečně remote)
Možnost rozvíjet se i dalších oblastech – marketing, nákup, produkty
Firemní benefity (příspěvky na obědy, školení, angličtina)
pracoviště: | Brno, Zábrdovice, Zábr..., Brno |
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | SMART BALLOONS s.r.o. |
Zadavatel: | Jaroslav Krahula |
Lokalita: | Brno |
![]() |