Informace o pracovním místě
Hledáte smysluplnou a dlouhodobou práci v administrativě a stačí Vám pracovat 4 hodiny denně? Baví Vás komunikace se zákazníky, Excel pro Vás není strašák a nevadí Vám sem tam vystavit i nějakou fakturu?
Na všechny mé předchozí otázky odpovídáte „ano“? V takovém případě mám pro Vás skvělou nabídku v neziskové společnosti zaměřující se na zpětný odběr pneumatik.
• Poskytování poradenství zákazníkům
• Vkládání a kontrola objednávek a dokumentace v informačním systému
• Evidence, kontrola a zpracování přijatých faktur
• Kontrola podkladů pro finanční oddělení
• Správa pohledávek
• Správa zásob propagačních materiálů
• Příprava podkladů pro reporting
• Máte předchozí praxi v administrativě (podmínkou)
• Dále hledáme pečlivost, zodpovědnost a příjemné vystupování
• Umíte pracovat v Excelu
• Jste aktivním řidičem skupiny B (také podmínkou)
• Máte proaktivní přístup k práci a týmového ducha
• Mzdu ve výši až 26 000,- Kč měsíčně na ½ úvazek
• Osobní ohodnocení, příplatek za docházku a odpolední směnu
• Práci na ½ úvazek s pevnou pracovní dobou Po-Pá (pravidelné střídání směn po týdnech, (4 hodiny denně, ranní X odpolední směny – střídání po týdnu)
• Stravenkový paušál
• 5 týdnů dovolené
• Příspěvek na volnočasové aktivity (Sodexo Flexi Pass)
• Firemní jazykové kurzy (angličtina)
• Kompletní zaškolení
• Stabilní dlouhodobou spolupráci
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Min. vzdělání: | Základní |
Lokalita: | Brno |