Informace o pracovním místě
Úspěšná česká společnost s mezinárodními aktivitami hledá pro svoji centrálu v Brně organizačně zdatnou, samostatnou a motivovanou posilu na pozici
Asistentka / Asistent ředitele společnosti
Náplň práce:
• koordinace pracovního programu ředitele společnosti
• vedení evidence úkolů, sledování termínů a jejich plnění,
• příprava podkladů k poradám, příprava reportů a prezentací, organizace schůzek,
• organizace návštěv ve společnosti – rezervace zasedacích místností, zajištění občerstvení
• příjem, evidence a rozdělení pošty
• vedení příruční pokladny
• zajištění překladů různých materiálů
• rezervace letenek, zajištění ubytování a dopravy,
• objednávky kancelářských potřeb, stravenek, režijního materiálu
• spolupráce s HR oddělením
• SŠ vzdělání
• předchozí zkušenost na podobné pozici s podobnou náplní práce
• řidičský průkaz sk. B
• samostatnost, velmi dobré organizační schopnosti, zodpovědnost,
• kultivované a reprezentativní vystupování
• dobrá znalost práce na PC, znalost Helios výhodou
• dobrou znalost angličtiny
• Pestrou práci ve stabilní české společnosti s dlouholetou tradicí
• 25 dnů dovolené
• 13. plat
• Zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, multisportkartu, .…)
• Lokalita Brno
• Nástup možný IHNED
pracoviště: | 60200, Brno |
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | SKY SELECT INT., s.r.o. |
Zadavatel: | Zdeněk Hladil |
Lokalita: | Brno |