Informace o pracovním místě
Do rodinné daňové kanceláře v Brně hledáme kolegyni/kolegu na pozici finanční účetní. Náplní práce bude kompletní vedení účetnictví/daňové evidence jednotlivých klientů, zpracování pravidelných uzávěrek a příprava podkladů pro vypracování DPH, DPPO a DPFO. Finanční ohodnocení dle pokročilosti uchazeče. Minimální úvazek 30h/týdně. Nástup možný ihned.
Znalost účetnictví a daňové evidence, orientaci v oblasti DPH (KH, SH), DPPO, DPFO, čistý trestní rejstřík, spolehlivost, samostatnost, flexibilnost a ochotu učit se novým věcem. Minimální požadovaná praxe v dané oblasti je 3 roky. Řidičský průkaz sk. B a znalost mzdového účetnictví a AJ je výhodou. Možnost spolupráce i na ŽL.
Motivující finanční ohodnocení, odborné vedení daňového poradce, průběžná odborná školení, flexibilní pracovní dobu a příjemné prostředí rodinné firmy v nových kancelářských prostorách. Možnost odborného růstu a kariérního postupu.
Váš motivační dopis v rozsahu maximálně A4 a CV zasílejte na uvedený e-mail.
NástupNástup: | Ihned |
Mzda: | 25 000 - 45 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Vhodné i pro: | Absolventi, OZP, OSVČ |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Brno |