Informace o pracovním místě
Slovenská firma zabývající se poskytováním servisních služeb v oblasti stavebnictví otevírá novou pobočku v Brně a hledá do svého týmu spolehlivé pracovníky na dvě pozice, a to: manažer servisu – junior a administrativní pracovník .
Manažer servisu – junior
- Odpovědnost za komplexní péči svěřených klientů / komunikace, cenotvorba,
realizace...
- Zabezpečení technických prohlídek poptávek
- Spoluodpovědnost za návrh technického řešení poptávky a odpovědnost za realizační řešení
- Příprava technicko - kalkulačních podkladů pro zpracování jednoduchých cenových nabídek
- Obchodně-technické jednání s klienty, zpracovávání cenových nabídek, budování a udržování vztahů se zákazníky
- Odpovědnost za tvorbu objednávek služeb a výpomoc při tvorbě materiálových objednávek
- Obchodně-technické jednání se subdodavateli, aktivní vyhledávání nových
subdodavatelů a jejich řízení v procesu realizace
- Odpovědnost za plánování a řízení realizace všech zakázek, tvorba a aktualizace
montážních plánů
- Dohled a odpovědnost za kvalitu provedených prací a dodržování bezpečnostních opatření a BOZP při realizaci zakázek
- Řízení a koordinace servisních techniků
- Odpovědnost za ukončení zakázky a zajištění podkladů k výkonové fakturace
- Řešení a odstraňování reklamací
- Podpora provozního ředitele při získávání nových klientů
- Nástup 1.4.2021
- Minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou
- Řidičský průkaz sk. B
- Samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost
- Komunikativní a kreativní přístup, pracovitost
- Zkušenosti s programy Word, Excel, práce s internetem a elektronickou poštou
- Praxe v oblasti projektového managementu v rámci stavebnictví vítána
- Hlavní pracovní poměr
- Nástupní plat 34 000 Kč/měsíc
- Výkonová složka ke mzdě podle dosažených výsledků
- Služební vozidlo
Dále hledáme administrativního pracovníka na HPP pro:
-Vnitrofiremní komunikace
- Recepce a péče o hosty
- Kancelářské prostory – zabezpečení
- Inventarizace
- Reprezentace
- Starost o mobilní telefony, internetové připojení
- Telefonní hovory s klienty, prvotní kontakt
- Starost o kalendář vedení
- Archivace smluv a dokumentů
- Fakturace + analýza neuhrazených faktur
- Řízení a evidence pokladny, správa hotovostních plateb ve společnosti
- Firemní pošta
- Zaškolení nových zaměstnanců ohledně firemních procesů
- Organizace firemních eventů
- Péče o webové stránky, dle marketingového plánu
- Prezentace společnosti a zaměstnanců – zajištění vizitek apod.
Požadujeme
- Nástup 1.4.2021
- Středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou
- Řidičský průkaz sk. B
- Samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost
- Komunikativní a pracovitý přístup
- Zkušenosti s programy Word, Excel, práce s internetem a elektronickou poštou
Nabízíme
- Hlavní pracovní poměr
- Nástupní plat 20 000 Kč/měsíc + výkonová složka
- Výkonová složka ke mzdě podle dosažených výsledků
- Mobilní telefon
- Pracovní notebook a další firemní benefity
- Mobilní telefon
- Pracovní notebook a další firemní benefity
NástupNástup: | 01.05.2021 - |
Mzda: | 20 000 - 34 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Brno |