Informace o pracovním místě
Naše společnost ChytryHonza.cz patří do investiční skupiny DRFG. Zaměřujeme se na zprostředkování finančních produktů, a to již od roku 2009. Aktuálně hledáme novou posilu do našeho back officového týmu.
Co bude Tvou náplní?
- Administrativní podpora back officového týmu,
- kontrola smluvní dokumentace a doložených dokumentů uzavíraných našimi poradci,
- telefonická a emailová komunikace s poradci ohledně smluvní dokumentace
- řešení dotazů poradců přes tiketovací systém,
- spolupráce s kolegy z týmu na nastavování procesů a zavádění nových systémů.
Čím nás zaujmeš?
- Zkušenostmi z administrativy alespoň 2 roky,
- svou spolehlivostí, samostatností a proaktivitou,
- rozumíš si s excelem alespoň na základní úrovni,
- nebojíš se telefonovat,
- využiješ u nás také své organizační schopnosti,
- výhodou je, pokud máš zkušenosti z finančního/bankovního sektoru.
Co Ti můžeme nabídnout?
- Spolupráci formou pracovní smlouvy na dobu neurčitou,
- pro práci dostaneš notebook a další potřebné vybavení,
- budeš součástí týmu fajn lidí se smyslem pro humor,
- dopřejeme Ti 5 týdnů dovolené a 2 dny sickdays,
- nevadí nám, pokud budeš některý den pracovat z domova,
- flexibilně si budeš moci upravit začátek a konec pracovní doby,
- samozřejmostí je občerstvení na pracovišti,
- můžeme Ti zařídit multisport kartu pro Tebe i Tvé blízké za super cenu,
- přispíváme našim kolegům na stravování formou stravenkových karet.
Nástup ideálně ihned.
Zaujala Tě pozice? Neváhej nám o sobě dát vědět.
Těšíme se na Tvou odpověď!
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Brno |