Informace o pracovním místě
Naše společnost ChytryHonza.cz patří do investiční skupiny DRFG. Zaměřujeme se na zprostředkování finančních produktů, a to již od roku 2009. Aktuálně hledáme novou posilu do našeho back officového týmu. Co bude Tvou náplní? - Administrativní podpora back officového týmu, - kontrola smluvní dokumentace a doložených dokumentů uzavíraných našimi poradci, - telefonická a emailová komunikace s poradci ohledně smluvní dokumentace - řešení dotazů poradců přes tiketovací systém, - spolupráce s kolegy z týmu na nastavování procesů a zavádění nových systémů.
Čím nás zaujmeš? - Zkušenostmi z administrativy alespoň 2 roky, - svou spolehlivostí, samostatností a proaktivitou, - rozumíš si s excelem alespoň na základní úrovni, - nebojíš se telefonovat, - využiješ u nás také své organizační schopnosti, - výhodou je, pokud máš zkušenosti z finančního/bankovního sektoru.
Co Ti můžeme nabídnout? - Spolupráci formou pracovní smlouvy na dobu neurčitou, - pro práci dostaneš notebook a další potřebné vybavení, - budeš součástí týmu fajn lidí se smyslem pro humor, - dopřejeme Ti 5 týdnů dovolené a 2 dny sickdays, - nevadí nám, pokud budeš některý den pracovat z domova, - flexibilně si budeš moci upravit začátek a konec pracovní doby, - samozřejmostí je občerstvení na pracovišti, - můžeme Ti zařídit multisport kartu pro Tebe i Tvé blízké za super cenu, - přispíváme našim kolegům na stravování formou stravenkových karet. Nástup ideálně ihned. Zaujala Tě pozice? Neváhej nám o sobě dát vědět. Těšíme se na Tvou odpověď!
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Brno |