Informace o pracovním místě
Hledáme kolegu / kolegyni do nově vznikajícího centra zákaznické podpory pro trh Rumunska. Jeho nebo její každodenní náplní bude: - komunikace s rumunskými zákazníky našich eshopů (jak telefonická tak emailová) - podpora zákazníků v orientaci na našich eshopech - drobné překlady textů k výrobkům pro naše eshopy - spolupráce s back office jednotlivých eshopů ohledně reportů, termínů doručení, reklamací a jiné - práce s interním SW - garance infolinky pro zákazníky 08:00-16:00 pondělí až pátek Nečekáme, že budete umět vše, jsme připraveni Vás naučit základy a rozvoj Vašich dovedností půjde ruku v ruce. Pozice je vhodná pro absolventy, ale také pro lidí co chtějí udělat změnu a být na začátku zajímavého projektu se zázemím mateřské společnosti.
- znalost rumunského jazyka na vysoké úrovni (ideálně mateřský jazyk) - znalost českého jazyka (pro komunikaci s mateřskou společností) - prozákaznický přístup a příjemné vystupování - chuť pracovat v prostředí eshopů - znalost práce na PC - časovou flexibilitu
- možnost práce formou home office nebo kancelář v Brně - práce na různorodých projektech našich eshopů - možnost profesního růstu - firemní telefon
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>NástupNástup: | 01.07.2020 - |
Mzda: | 22 000 - 25 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Brno |